Craig Conover, Kız Arkadaşı Paige DeSorbo'nun Nişana Hazır Olma Tanımını 'Kafa Karıştırıcı' Olarak Nitelendirdi




Paige DeSorbo ve Craig Conover'ın romantizmi ısınmaya devam ettikçe, birlikte birkaç kilometre taşına ulaşıyorlar.


29 yaşındaki Summer House kişiliği, 15 Ekim Cumartesi günü BravoCon 2022'de Us Weekly'ye verdiği demeçte, "Ona biraz oda ve bir dolap verdim" dedi. "Bu benim nişanlanma versiyonumdu. ... Bahar paltolarım, bilirsiniz işte, bu konuda kafalarının karıştığı bir yerde. Ama o çok, çok mutluydu. Demek istediğim, bir anda ağlayacağını sanıyordum. 'Bunu benim için yaptığına inanamıyorum' gibiydi. Ve ben, 'Dur. Bunu bir şey haline getirme.


Paige bu adıma ulaşmak için istekli olsa da, 33 yaşındaki Southern Charm yıldızı akıl yürütmesiyle şaşkına döndü.

"Demek istediğim, nişanlanma tanımı benim için çok kafa karıştırıcı," dedi Sewing Down South'un kurucusu Cumartesi günü kendi röportajında şaka. "İnsanlar bana ne zaman [teklif edeceğimi] sormaya devam ediyor ve ben de 'Hazır olduğunda' diyorum. Ama sadece bir yıldan biraz fazla bir süredir çıkıyoruz.


Paige bu adıma ulaşmak için istekli olsa da, 33 yaşındaki Southern Charm yıldızı akıl yürütmesiyle şaşkına döndü.


"Demek istediğim, nişanlanma tanımı benim için çok kafa karıştırıcı," dedi Sewing Down South'un kurucusu Cumartesi günü kendi röportajında şaka. "İnsanlar bana ne zaman [teklif edeceğimi] sormaya devam ediyor ve ben de 'Hazır olduğunda' diyorum. Ama sadece bir yıldan biraz fazla bir süredir çıkıyoruz.


Craig şöyle devam etti: "Bunu asla çözeceğimizi sanmıyorum, değil mi? Mesela, her zaman kafam karışacak çünkü onun öyle olmadığını düşüneceğim. Ve sonra evet, asla olmayacak, vay canına. ... Sadece birbirimize anlatabiliriz. Ve 'Şimdi hazırım' diyor. Ve 'S-t, şimdi gidip bir yüzük almalıyım' gibi olacağım, ama dolap güzeldi çünkü kariyerim burada [yaşadığı New York'ta] başlıyor."


İki Bravolebrity, ilişkilerini ilk olarak Eylül 2021'de doğruladı. Yıllarca süren platonik dostluktan sonra, Paige ve Craig, Summer House'dan Amanda Batula ve Kyle Cooke'un New Jersey düğünlerinde bir çift olarak ilk çıkışlarını yaptılar. O zamandan beri, çiftin romantizmi Southern Charm, Summer House ve Winter House bölümlerinde birbirlerine katıldıkça çiçek açmaya devam etti.

"Kafamda [biliyorum] bir gün evleneceğiz," dedi Craig, New York City kongresi sırasında, hayranların Summer House sezon 7 ve Winter House sezon 2 hakkındaki bakış açısını daha fazla göreceğini belirtti. "Benim nişanlı olma tanımım onunkinde farklı. Benimki tıpkı onunla 'evet, havalı, ikimiz de evleneceğimizi biliyoruz' gibi ve [birlikte hareket etmenin] bir saatin başladığını fark etmedim. ... Bu süreçte çok şey öğreniyorum, ama evet, elbette hazırım çünkü benim için bu, sonsuza dek çıkacağımız anlamına geliyor ve sanırım buna karar verdim.

No comments:

Post a Comment

Informations From: Article copyright

Itu semua terjadi karena Carson menabrak pohon

Itu semua terjadi karena Carson menabrak pohon (Ini adalah kisah kolaboratif dengan teman saya NabilaTheGreat InTheCorner, ini adalah kisah...