Bir Podcast Başlatalım

."¥¥¥".


"Bunu hiç duydun mu?"


Christy dergiyi masanın üzerinde kaydırır. Miller yukarı bakıyor, Cheeto lekeli parmaklarını sweatshirt'ünün üzerinde siliyor.


"Hayır. Bu nedir?"


"Çılgın makale. Görünüşe göre bu adam süper normal bir aile adamı gibi ve sonra bir gün komşusunu yakaladı ve öldürdü. Onu yakaladıklarında, arka bahçesinde yirmi halkın kafasını buldular."


Köşedeki lekeli kütüphane penceresinden içeri akan öğleden sonra güneşinin ışınına bakıyorum, yüzen milyonlarca parıldayan kitap tozunu saymaya çalışıyorum. Ama aynı zamanda dinliyorum.


"İşte bu adam," diyor Miller son bir havayla.


Christy başını salladı. "Benim düşüncem bu. Bette?"


Şimdi bana baktıklarının farkındayım; Miller gereksiz yere pahalı siyah çerçeveli gözlükleriyle, Christy ironik mavi rujlu gülümsemesiyle. Bir şeyler söylememi bekliyorlar.


Beynimin "evet" kelimesini ağzıma zorlamasını sağlamayı başarıyorum.


Birdenbire iki hafta önce bu fikir hakkında neden bu kadar heyecanlandığımı merak ediyorum. Artık herkesin gerçek bir suç podcast'i var. Bizimkinin diğerlerinden farklı olacağını düşünmenin ne kadar kibirli olduğunu düşünmekten neredeyse utanıyorum. Geri çekilmek istiyorum.


Christy bana dergiyi veriyor. 1999 yılından kalma bir People dergisi. O zaman 8 yaşındaydım. 8 büyük bir yıldı. Tam dört sayfalık bir hikaye. Henry Wyatt Herndon adlı adama, Smithfield Ripper'a adanmış dört sayfa.


Oturma odası sabahları her zaman en aydınlıktı çünkü Doğu'ya bakıyordu. Annem böyle dedi. Kasım ayının ilk acı soğuk gününde güneş biraz daha sıcak oldu, ama eski parke zemin hala terliklerimin altında ürpertici hissediyordu. Cumartesi olduğunu biliyordum, çünkü Dragon Tales açıktı ve Dragon Tales sadece Cumartesi sabahları geliyordu. Tahıl yiyordum ve annemle bebek Ricky'nin uyanmasını bekliyordum. En çok evin sessiz olduğu zamanlarda hoşuma gitti; sessiz, güneşli ve rahat.  


Kapının açıldığını hiç duymazdım, ama babam anahtarlarını düşürdü ve çırpınan bir ses karmaşasıyla yere çakıldılar. Babam çok kötü bir kelime fısıldadı ve onları almak için eğilirken inledi. Babamın kötü bir bacağı vardı.


"Prenses, ne yapıyorsun?" Sözleri bulamaç gibiydi ve karmakarışıktı, ama parlak, tatlı gülümsemesiyle gülümsedi ve başımın üstünü öpmek için eğildi. Metal, pas ve ilaç kokuyordu.


"Televizyon izliyorum, babacığım." Kot pantolonunda kırmızı lekeler vardı. Garajda ne çizdiğini ve sabahın erken saatlerinde neden bu kadar erken yaptığını merak ettim.


"Annen nerede, Prenses?" Babam paltosunu çıkardı. Altındaki soluk yeşil pazen gömlek arkadan yırtılmıştı ve kollarında daha fazla kırmızı leke vardı.


"Uyumak." Korku boynumun arkasından süzüldü, ama nereden geldiğini anlamadım. Oturma odası bir şekilde küçük ve daha sönük hissediyordu.


"Prenses, projemde babama yardım etmek ister misin?"


"Peki buradaki oyun planımız nedir?" Christy, dizüstü bilgisayar ekranını incelerken parmağının etrafında bir saç teli döndürüyor. Henry Wyatt Herndon'un hayatı resimlerle orada gösteriliyor; canavarın çocukken, gençken, damat olarak, baba olarak, katil olarak fotoğrafları. Onun kupası benimle alay ediyor; gözlerinin arkasında acı ve hoşnutsuzluktan başka bir şey yoktur.


"Pekala, önce onun erken yaşamı hakkında konuşalım. Ebeveynler, evcil hayvanlar, bilirsiniz. Bu kısmı yapabilirim." diyor Miller. Alanında uzmanmış gibi konuşuyor ve ben de onun için utanıyorum. "Sonra suçlara giriyoruz, mağdurlar hakkında konuşuyoruz. Sanırım bu kısmı yapabilirsin ve sonra Bette duruşma hakkında konuşabilir."

Also Read More:

 


Christy'nin yüzü, minik yüzünde göze çarpan bir şekilde yersiz görünen ciddi, konsantre bir kaşlarını çatmıştır. "Evet, bunu görebiliyorum." Başını salladı, tüm işleri.


"Görünüşe göre avukatı, Roy Varner adında bir adam, tüm bu çılgın taktiklerle onu ölüm cezasından kurtardı."


"Hayır." Kendimi durduramıyorum. "Hayır, dava hakkında konuşmak istemiyorum. Sanırım hayatı hakkında konuşmak istiyorum."


Garajda hava o kadar soğuktu ki nefesimi görebiliyordum. Dişlerimin birlikte gevezelik etmesini engellemeye çalışırken soluk mavi dallarla ağzımdan kaçtı. Babamın alet tezgahına dağılmış imkansız miktarda çöp torbası ve plastik tabaka vardı, ama endişelendiğim şey bu değildi. Bir sonraki adımı biliyordum. Gözlerimi sıkıca kapattım ve bekledim, her zamanki gibi. Bir, iki, üç, dört... Sonunda 10 yaşına gelecektim ve annemle bebek Ricky'nin asla bilmemesi için iyi bir yardımcı olmam gerekecekti, ama gözlerimi sıkıca sıktım, o kadar sıkı tuttum ki, gözyaşları yanaklarımdan aktı ve donmuş cildimi yaktı.


"Zaman, Prenses. Yer gözlerini aç."


"Bette, iyi misin?" Christy'nin ses tonu nadir, gerçek bir endişe kaynağıdır. Çevrimiçi fotoğraf albümünü incelerken o da beni inceliyor. Birisi uzun zaman önce bir Noel partisinde çekilmiş bir aile fotoğrafı bulmuştu. Canavar, berrak mavi gözlerinin etrafında gülme çizgileri olan ince, güzel bir esmerin yanında duruyor. Tombul, ağlayan bir bebek tutuyor ve aralarında kıvırcık siyah dallarla çerçevelenmiş bir yüzü ve koyu, düşünceli gözleri olan küçük bir kız var. Korkunç bir şekilde kaşınan dantel süslemeli kırmızı kadife bir elbise ve kaldırımda çizilmiş siyah rugan ayakkabılar giyiyor. Böyle normal bir aile bence. Böyle güzel, normal bir resim. Boğazımda, gözyaşları başlamadan önce çözülmesini dilediğim meşhur bir yumru var.


Başımı salladım. "Ben iyiyim."


Miller öfkeyle yazıyor. "Yani buradaki Henry'miz sondan bir önceki aile adamı ve sonra bir gün komşu gecenin bir yarısında arabasının müzik setini çok yüksek sesle çıkardığı için ona bağırıyor, bu yüzden adamın ön bahçesine gidiyor ve kafasından bıçaklıyor." Miller yukarı bakıyor. "Kim birinin kafasından bıçaklıyor?"


Christy gülüyor. "Bir parça bok."


Miller başını sallar. "Bir ailesi olduğuna inanamıyorum."


Gözlerimi açtım ve kırmızı gördüm. Karmakarışık ve saçma sapan kızgın kırmızı. Beynim bunu işlemezdi ve bunun için mutluydum. Sadece kırmızı ve etti, hepsi buydu. Babamın elime bastırdığı testere sapının soğuk çeliğini hissettim. Bu şekilde olmalıydı, çünkü babam aletlere dokunamıyordu. Babam aletlere dokunursa, polis gelir ve sonsuza dek gönderilirdi.


"Sabit, şimdi," dedi, büyük, koruyucu elini benimkinin etrafına kapattı ve bıçağı masaya doğru yönlendirdi. Battı ve tereyağını kesen bir bıçak hayal ettim çünkü bunu yapabilmemin tek yolu buydu. "Sabit. Hızlı ama sağlam gidin."


Hızlı ama sağlam. Hızlı ama sağlam. İleri geri, tıpkı geçen seferki gibi. Kızgın kırmızıya bakmayın. Düşünmeyin. Yakında bitecekti ve eti torbalara koyabilirdik ve babam diğerleri gibi onları da ortadan kaldıracaktı.


"Endişelenme Prenses," dedi babam bana gülümseyerek. "Kötü şeyler söyleyen kötü bir adamdı. Kötü şeyler söyleyen kötü insanlar, kendilerine kötü şeyler yapılmasını hak ederler."


"Keşke onunla konuşabilseydik," diyor Christy buzlu lattesini yudumlarken. "Biliyorsun, bize bir avantaj sağla. Birçok podcast sadece suç hakkında konuşuyor, ancak gerçek katille aşağı inen ve kirlenen çok fazla kişi yok. "


"Bize bir avantaj sağlar," diye katılıyor Miller.


Christy'nin samanındaki soluk mavi ruj lekesine baktım, sonunda masadan kalkana kadar.

"Sanırım gideceğim," diyorum. İkisi de bana komik ifadelerle bakıyor. Beni okuyamıyorlar. Yapamayacaklarını hiç fark etmedim. Acaba bunu yapabilen var mı?

Solgun, soğuk öğleden sonraya adım attığımda, temiz havayı soluyorum. Kokulu duman ve güneş ışığı gibi kokuyor. Telefonumu çıkarıp çeviriyorum. Yorgun ama hoş bir ses cevap verir.


"Roy Varner konuşuyor."


"Merhaba Roy. Babamla konuşmam gerekiyor. Ziyaret ayarlayabilir misin?"


."$$$".

No comments:

Post a Comment

Informations From: Article copyright

Itu semua terjadi karena Carson menabrak pohon

Itu semua terjadi karena Carson menabrak pohon (Ini adalah kisah kolaboratif dengan teman saya NabilaTheGreat InTheCorner, ini adalah kisah...